Pekka Haaviston vierailu Karkkilassa

Vihreiden presidenttiehdokas, kansanedustaja Pekka Haaviston vierailu Karkkilassa 17.12.2017 sujui erinomaisesti.

Pekka oli erittäin kiinnostunut vierailusta Valimomuseolla. Kierroksen teimme museonjohtaja Tommi Kuutsan johdolla Pekan kysellessä tarkentavia tietoja.
Aikataulumme puitteissa teimme kierroksen Karkkilan joulutorilla Pekan tervehtiessä torilla olijoita ja pysähdyimme vaihtamaan kuulumisia mm. reserviläisten kanssa.

Kysymyksiä Puhu Pekalle tapahtumaan saapui todella mukavasti ja monipuolisesti ajan polttavista aiheista. Pohjanpirtti oli täynnä eri ikäisiä ihmisiä. Tunnelma oli lämmin ja rento.

Pekka Haavisto on helposti lähestyttävä henkilö ja sen aisti konkreettisesti hänen vierailullaan Karkkilassa. Aito kiinnostuneisuus kysyjiin ja kysymyksiin. Kiinnostuneisuus ilmeni esimerkiksi siinä, että hän oli etukäteen tutustunut mm. Harjun tilanteeseen, otti kantaa pienen kaupungin elinvoimaisuuteen, koulutukseen sekä joukkoliikenteeseen.

Yhteiskuvassa Pekka ja Karkkilan vihreiden aktiiveja.

Tutustu Pekan kampanjaan sivulla: https://haavisto2018.fi/