Laadukas asuminen sekä viihtyisä, esteetön, turvallinen ja terveellinen elinympäristö ovat hyvinvoinnin perusedellytyksiä. Ekologista, sosiaalista ja kulttuurista kestävyyttä tulee toteuttaa myös asuinympäristössä. Suunnittelun tulee olla vuorovaikutteista ja asukkaita kuuntelevaa. Karkkilan omaleimaisuuden ja monimuotoisten luontoalueiden säilymisen mahdollistaa kaupunkialueen, kylien ja haja-asutusalueiden järkevä ja ajan kestävä kaavoitus.

Tule kuuntelemaan ja kertomaan omat ajatuksesi aiheesta Karkkilan Nyhkälän koululle (ruokalanaula) keskiviikkona 18.4.2018 klo. 18.00-20.00.

Tilaisuudessa on mukana Karkkilan kaupungin kaavoitusarkkitehti Jari Mettälä, joten nyt on hyvä tilaisuus päästä itse vaikuttamaan meneillä oleviin ja tuleviin kaavoitusasioihin.

Illan järjestäjänä toimii Karkkilan Vihreät ry. Mukana tilaisuudessa ovat myös Karkkilan yhdistysten ja yritysten edustajia. Tarjolla myös pientä suolaista iltapalaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!