Näin vuoden päättyessä on hyvä pysähtyä katsomaan miltä kulunut vuosi on näyttänyt.

Olemme tehneet töitä monella saralla, järjestäneet tapahtumia, laatineet kannanottoja, tehneet aloitteita ja kehittäneet toimintaamme. Kiitos siitä teille kaikille! Entistä parempi Karkkila ja maailma rakentuu askel kerrallaan.

Vuosi 2019 alkaa vaalityöllä ja tähän työhön tarvitsemme teidän jokaisen työpanosta. Olisihan mahtavaa saada vihreä ääni Karkkilasta kuuluviin. Vihreiden kolme teemaa – ilmastonmuutoksen pysäyttäminen, koulutuksen kunnianpalautus ja eriarvoisuuden vähentäminen – tulevat olemaan poliittisen keskustelun keskiössä keväällä.

Jäsenhankinta on myös ensi vuonna tärkeä asia, toki tulojen takia, mutta ennen kaikkea sillä on vaikutusta, kuinka monta ääntä voimme käyttää vihreiden Uudenmaan piirin eri kokouksissa, eli saada pienen kaupungin ääntä kuuluville.

Karkkilan Vihreiden kokoukset ovat kaikille avoimia, joten tule mukaan vaikuttamaan ja tekemään ehdotuksia. Tiedotamme kokouksista ja tapahtumista aktiivisesti Karkkilan Vihreiden facebook ja kotisivuilla.

Lämmin kiitos vielä, että olet mukana 💚

Kaikkea hyvää vuodelle 2019!

Kirsi Kirves

Karkkilan Vihreät Ry